Pályázat

GINOP-1.2.8-20-2020-00568
Az Agro Boy Kft. termelékenységének növelése eszközbeszerzés megvalósításával

  • a kedvezményezett neve: AGRO BOY Kereskedelmi Kft.
  • a projekt címe: Az Agro Boy Kft. termelékenységének növelése eszközbeszerzés
  • megvalósításával
  • elszámolható összköltség: 37.780.965,- Ft
  • visszatérítendő támogatás összege: 26.446.675,- Ft
  • a támogatás mértéke: 70,00 %

Az AGRO BOY Kft. családi vállalkozás, amely elsődlegesen agrár-külkereskedelmi tevékenységgel foglalkozik. A sormási fióktelepünkön található gabonatároló és rakodó bázisunk. Kapacitásainkat tekintve 2,3 hektáron, több mint 10 000 t termény elhelyezésére alkalmas tárolóval, jelentős eszközparkkal, terményszárítóval és tisztítóval rendelkezünk. Raktárainkban kistermelői partnereknek és nagybeszállítók számára is rendelkezésre állunk, így nyújtva nekik raktározási és egyéb szállítást kiegészítő szolgáltatásokat (pl. árukezelő műveletek - rakodás, zsákolás). A szállítmányozási  tevékenységünk önálló üzletággá fejlődött az elmúlt évtizedek során, ennek támogatására saját kamionparkot is építettünk.

Jelen pályázattal technológiai korszerűsítést és termelékenységünk növekedését eredményező beruházást kívánunk megvalósítani, mely által gazdálkodási adataink javulása várható. Az új, JCB 542-70 Agri Plus típusú, terménykanállal felszerelt teleszkópos rakodó által sokkal hatékonyabban és gazdaságosabban lehet a raktározási és rakodói tevékenységet végezni. A korszerű technológiájú gép lehetővé teszi az áru kamionokra történő gyorsabb le-, illetve felrakását és a raktárban történő árumozgatást. Ezáltal a raktárakban több árut tudunk megforgatni és a helykihasználás is hatékonyabbá válik. Telephelyünkön ömlesztett áruk zsákolásával is foglalkozunk. A jelenlegi gépsor egy zsákolóból, egy felszedőből, egy varrógépből áll és egy kisgéppel juttatjuk el az árut a felszedőhöz. Az MPMZ-01 típusú mobil zsákoló, zsáklezáró egy komplett kiszerelő berendezés, mely tartalmazza mindazokat az egységeket, melyek a zsákolási feladat ellátásához szükségesek. Az eszköz beszerzésével megemelhetjük a zsákos áru mennyiségének előállítását, több fajta áru egyidőben történő zsákolását hatékonyabban és gazdaságosabban tudjuk majd ellátni, így biztosítva a kollégáink hosszútávú megtartását.

  • a projekt befejezési dátuma: 2021. június 31.
  • a projekt azonosító száma: GINOP-1.2.8-20-2020-00568


AZ AGRO BOY KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG 23 069 440 FT VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁST NYERT A GAZDASÁGFEJLESZTÉSI ÉS INNOVÁCIÓS OPERATÍV PROGRAM ÁLTAL MEGHIRDETETT „VÁLLALATI KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS ÉS MOBILFEJLESZTÉSEK, FELHŐALAPÚ ONLINE ÜZLETI SZOLGÁLTATÁSOK TERJESZTÉSÉNEK TÁMOGATÁSA” CÍMŰ FELHÍVÁSON.

23 069 440 Ft vissza nem térítendő támogatást nyert cégünk a „Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című pályázaton. Projektünk címe: „„Az AGRO BOY Kft. infokommunikációs fejlesztése”, projektünk azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00234. A projekt elszámolható költsége: 57 673 600,- Ft, saját forrás: 5 767 360,- Ft, támogatási konstrukció keretében elnyert támogatás összege: 23 069 440,- Ft. Konstrukció keretében igényelt kölcsön összege: 28 836 800,- Ft. A Támogatás intenzitása: 40 %.

Jelen pályázat kertében a cég régóta meglévő információs technológia-fejlesztési igényét kívánjuk megvalósítani. A mindennapi munkafolyamatok gördülékenyebbé tétele és a hibalehetőségek minimalizálása érdekében jelentős informatikai fejlesztést hajtunk végre.

A bevezetni kívánt rendszer: A bevezetésre kerülő komplex IT rendszer javítja a vállalkozás működési mutatóit és segítséget nyújt a cégnél forgalmazott nagyszámú és mennyiségű termékek beszerzésében és értékesítésében egyaránt. A programmal szemben támasztott követelmény, hogy javítson a vállalkozás ellátási láncban betöltött szerepén és javuljon a kapcsolódó szolgáltatások minősége. A modulok mindegyike úgy került kiválasztásra, hogy azok napi használatukkal segítsék az üzletmenetet, a beszerzési és logisztikai területeket. A rendszerrel szemben megfogalmazott elvárásoknak a bevezető cég referenciái elegendőnek bizonyultak, így a telepítésre kerülő Dyntell integrált vállalatirányítási rendszer, képes lesz az értékesítendő termékek cégünknél töltött életciklusának teljes végig követésére, monitorozására, dokumentálására és archiválására. A már lezárt megrendelések adataihoz pedig gyors hozzáférést biztosít. A bevezetésre kerülő rendszer a társaság székhelyén dolgozók munkáját segíti és gyorsítja az ügyvitelt.

A fejlesztés műszaki szakmai tartalma: A Dyntell.ERP moduljai közül helyben telepítve bevezetésre kerül Vállalati CRM, értékesítés terület, Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, Beszerzési, logisztikai terület, Pénzügyi, számviteli terület, Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow), Elektronikus iratkezelési megoldás, Tudásmenedzsment specializált megoldás, Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás. Felhőszolgáltatások lesznek: Kontrolling és döntéstámogatás, Táv- és csoportmunka támogatás, Internetes értékesítés (Vállalati webáruház), Szolgáltatásmenedzsment.

A fejlesztés műszaki szakmai tartalma: A Dyntell.ERP moduljai közül helyben telepítve bevezetésre kerül Vállalati CRM, értékesítés terület, Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, Beszerzési, logisztikai terület, Pénzügyi, számviteli terület, Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow), Elektronikus iratkezelési megoldás, Tudásmenedzsment specializált megoldás, Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás. Felhőszolgáltatások lesznek: Kontrolling és döntéstámogatás, Táv- és csoportmunka támogatás, Internetes értékesítés (Vállalati webáruház), Szolgáltatásmenedzsment.

A projekt keretében eddig megvalósított tevékenységek:
A helyben telepített szoftverek vonatkozásában a Dyntell ERP Server került bevezetésre. A bevezetésre került modulok: Vállalati CRM, Értékesítés, Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, Beszerzési, logisztikai terület, Pénzügyi, számviteli terület, Munkafolyamat-irányítási rendszer (Workflow) Elektronikus iratkezelési megoldás, Tudásmenedzsment specializált megoldás Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás Továbbá 30,1 embernap bevezetési tanácsadás került igénybevételre. A felhő alapú szolgáltatás bérlete 13 hónapja zajlik.

A projekt fizikai befejezésének ideje: 2020.01.10.
Az alábbi nagy értékű eszközöket szereztük be a projekt keretein belül:

  • 1 db Helyben telepített saját szoftver bevezetéséhez kapcsolódó bevezetési tanácsadás (56 embernap) nettó 5.376.000.-Ft összértékben;
  • 1 db Helyben telepített saját szoftver bevezetése: nettó 30.003.400.-Ft összértékben;
  • 1 db Helyben telepített saját szoftver bevezetéséhez kapcsolódó oktatás nettó 1.833.600.-Ft összértékben;
  • 1 db Felhő alapú szolgáltatások bevezetéséhez kapcsolódó bevezetési tanácsadás (29,1 embernap) nettó 2.793.600.-Ft összértékben;
  • 1 db Felhő alapú szolgáltatások bevezetése: nettó 15.200.000.-Ft összértékben;
  • 1 db Felhő alapú szolgáltatások bevezetéséhez kapcsolódó oktatás: nettó 1.152.000.-Ft összértékben;
  • 1 db Kötelező nyilvánossági feladatok ellátása nettó 91 000.-Ft összértékben
  • Eszközök beszerzése: 1 db KYOCERA P3055 DN mono A4 duplex hálózatos nyomtató, 1 db Apple iMac, 3 db Professional PC összesen nettó 1.224.000.- Ft értékben.

A projekt keretén belül 8 db helyben telepített modul kerül bevezetésre, és 4 db felhő alapú szolgáltatási modul összesen 10 felhasználó részére.

Ezúton mondunk köszönetet a Magyar Állam és az Európai Regionális Fejlesztési Alap támogatásáért.